Vragen

  1. Ik wens mijn sleutels niet af te geven, mag ik het zelf bijhouden?

    U mag uw sleutels natuurlijk zelf bijhouden, u bent niet verplicht om het aan ons af te geven.

  2. Zal mijn voertuig verplaatst worden tijdens mijn verblijf?

    We verplaatsen nooit een voertuig van een klant, enkel vermits hij/zij het expliciet vraagt.

  3. Is de parking overdekt en beveiligd?

    Onze parking is helemaal overdekt, beveiligd met bewakers en camera’s.

  4. Hoelang voor mijn vlucht moet ik aankomen aan de parking?

    Het is aangeraden om ruimtijds op voorhand van het uur van het opstijgen aan te komen. We raden u aan om 2.30u voor uw opstijgen aan te komen voor Europese bestemmingen en om 3.30u voor uw opstijgen aan te komen voor Niet-Europese bestemmingen.

  5. Is het mogelijk om mijn reservering te annuleren?

    U kunt gemakkelijk uw reservatie annuleren via uw bevestigingsmail.

  6. Wat zijn de openingsuren?

    Times Parking is 24/24u en 7d/7 open.

  7. Wat moet ik doen bij mijn aankomst om mijn voertuig terug te bemachtigen?

    U mag het nummer  0032 494 99 23 82 bellen bij uw aankomst en ons afhaaldienst komt u zo spoedig mogelijk afhalen.

  8. Hoe moet ik zeker zijn dat mijn plaats goed gereserveerd is?

    Van zodra u reserveert, krijgt u een bevestiging van reservatie op uw beeld en u ontvangt het ook via e-mail.

  9. Moet ik mijn bewijs van reservering uit printen?

    U bent niet verplicht om het reserveringsbewijs uit te printen, u kunt het ook aantonen via uw smartphone of u heeft ons uw reserveringsnummer van zodra u aankomt op Times Parking.

  10. Hoe moet ik een parkingplaats reserveren?

    U kunt online reserveren (het liefst) of via telefoon op het nummer 0032 494 99 29 21 indien u geen toegang heeft op het internet.

  11. Is het mogelijk om mijn uren van aankomst- en vertrek aan te passen?

    Het is mogelijk om uw uren van aankomst en vertrek aan te passen op het site door u aan te melden met uw reserveringsnummer en uw e-mail adres.

  12. Wanneer en hoe moet ik betalen?

    U kunt uw betaling overmaken tijdens uw online reservatie of door bankkaart, kredietkaart of cash bij aankomst op onze Times Parking.

  13. De uren van mijn vlucht zijn gewijzigd, wat moet ik doen?

    U kunt gemakkelijk uw uren aanpassen via onze site.

  14. Ik heb een factuur nodig, hoe kan ik het ontvangen?

    Nadat u uw voertuig heeft teruggekregen, ontvangt u een e-mail met een link waar u al uw gegevens kunt invullen om zo uw factuur te bekomen.

  15. Ik weet de uren van mijn vlucht nog niet, wat moet ik doen?

    U kunt reserveren enkel met de datum van uw vertrek en aankomst en van zodra u uw uren kent kan u uw uren doorgeven.

  16. Ik reis met minderjarigen, heeft u kinderzitjes in uw pendelbus?

    Wij hebben kinderzitjes in ons pendelbus ter beschikking.

  17. Ik reis met een minder mobiele persoon of ik ben zelf minder mobiel, stelt u een aangepaste dienst voor?

    De minder mobiele personen krijgen een aangepast dienst., ze worden begeleid tot het hal van vertrek om zo hen verplaatsing in de luchthaven te vergemakkelijken.

  18. Wanneer moet ik bellen bij terugkomst om afgehaald te worden?

    Bij uw terugkomst, bel ons op het nummer 0032 494 99 23 82, van zodra u uw valiezen ontvangt, voor u de douane passeert. Vervolgens, ga naar het verdieping 0, op het parking van de autocars (P16). We komen u daar afhalen, waar we u ook hebben afgezet bij uw vertrek.

  19. Ik heb geen antwoord gekregen op mijn vragen, is het mogelijk om u te bellen voor meer uitleg?

    U kunt ons bereiken 24/24u en 7d/7 op het nummer 0032 494 99 29 21, we zullen u van harte te woord staan.

Reserveren nu !